2010 09 19 Tuff Period …

6 oktober, 2010 kl. 12:29 | Publicerat i Ospecifikt | 1 kommentar

Inlägget har flyttats till rätt tidsordning men kan läsas genom att klicka här.
Den här inlägg kommer att tas bort inom snar framtid.

För att det inte ska ske någon missförstånd;
Yuki har blivit till en ängel 2010 09 22 men jag har fortfarande många minnen och stunder med Yuki som ännu är oskrivet. Dessa minnen och stunder är viktig pusselbit för min fortsatta sorgarbete. Blogginläggen framöver kommer därför att hamna i fel ordning.
Jag fortsätter att skriva många av kvarvarande inläggen i nutid. Jag gör detta för att Yuki faktiskt levde då … Jag vill minnas de stunderna precis som de var just då …

/Yuki & YukiPappa


1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tack för att Ni delar med dig av dina erfarenhet och berättar om
    Lilla Yuki.

    Ni vårdade henne med både stor ömhet och mycket kärlek så länge hon bodde hos Er. Yuki glömmer aldrig det!

    Allt annat blir så futtigt när man läser om Ert lilla barn och hur hon och Ni som föräldrar kämpat och fortsätter kämpa med förlusten av Ert barn.

    Likaså Storasysters sorg och smärta och hennes försök att förstå hur märkligt livet kan vara ibland.

    Jag är inte religiös men Gud gav Er Yuki och han tog henne tillbaka.
    Jag tror att Yuki är Er alldeles egna SkyddsÄngel nu.
    Hon vakar över Er!

    Varma hälsningar med stor medkänsla från Ninacian


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

